Digital Marketing

Digital Advertising & Marketing 301: The Professional Course

Become at pro at Location Targeting, Retargeting, Programmatic/RTB Process, Contracts, Research, Ad Blocking and more

  • Understand advanced digital marketing topics
  • Fully understand how location targeting works, GPS targeting, and beacons
  • Understand how retargeting works, and how advertisers serve you a message
  • See what a bid request looks like and the data it contains
  • Find out where to get the best research for your campaigns
  • Become a pro at contract negotiations
  • Understand how ad-blocking works, the history behind it, and how the industry is adapting
  • Run a social media marketing campaign
  • Facilitate a social listening exercise
  • Hear first hand from industry professionals what’s coming up in the world of digital marketing and digital advertising

Mon avis :

Sur le papier je suis un pro 🙂

Cette dernière partie de formation est beaucoup plus complète.

Finalement, j’ai ouvert mon esprit au métier de la publicité on-line et aux différents modes de rémunération associés.

Cela compète bien mes connaissances du monde du digital, je pourrais donc conseiller mes clients dans la mise en place de telles ou telles solutions de monétisations de leurs contenus.

Digital Advertising & Marketing

,#digital ,#advertising ,#Marketing ,#mooc

https://www.udemy.com/course/digital-advertising-marketing-301-the-professional-course/

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *